جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
قنبری

حوزه/ یکی از ائمه جمعه قزوین با اشاره به برخی انتصابات در دولت، گفت: کار را باید به کاردان سپرد موضوعی که رهبر معظم انقلاب نیز به آن تأکید دارند، البته نباید فراموش کنیم که کارشناس باید مومن، صادق و معتقد به توانمندی‌های داخلی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت‌الاسلام قنبری امام جمعه شهر ارداق در خطبه‌های نماز جمعه، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: در جامعه بخصوص جامعه اسلامی باید از بنیاد خانواده به خوبی حفاظت شود.

وی افزود: کانون خانواده توسط فضای مجازی توسط دشمن هدف قرار گرفته شده و لذا صبر در برابر سختی‌ها، می‌تواند در حفظ کانون خانواده موثر باشد.

امام جمعه شهر ارداق آغاز امامت حضرت ولیعصر را تبریک گفت و یادآور شد: در آستانه هفته وحدت از همه مسلمانان می‌خواهیم این هفته را جدی بگیرند تا با وحدت بتوانیم بر دشمنان اسلام مخصوصا رژیم صهیونسیتی پیروز شویم.

وی با اشاره به برخی انتصابات در دولت، تصریح کرد: کار را باید به کاردان سپرد موضوعی که رهبر معظم انقلاب نیز به آن تأکید دارند، البته نباید فراموش کنیم که کارشناس باید مومن، صادق و معتقد به توانمندی‌های داخلی باشد.

انتهای پیام/.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha